Sponsoring
Er is een groot aantal mogelijkheden om als sponsor aan de vereniging verbonden te zijn.

Binnen Forescate is de sponsorcommissie het centrale en enige aanspreekpunt voor alle sponsorcontracten.
De commissie is voor vragen en opmerkingen bereikbaar via mail: [email protected].

Voor meer gedetailleerde informatie over bijvoorbeeld een aantal specifieke mogelijkheden en prijzen kunt u contact opnemen met de leden van de sponsorcommissie die u graag alle verdere informatie verstrekken en de prijzen en mogelijkheden met u kunnen bespreken, (mogelijkheden en prijzen kunnen in de loop der jaren uiteraard wijzigen of onderling worden gecombineerd en zijn daarom hier niet vermeld ).

Het is belangrijk te weten dat wij als Forescate een contract hebben met Intersport Leiden.
Dit betekent o.a. dat alle kleding (shirts, trainingspakken, sweaters, jassen etc...) waar de naam Forescate aan verbonden wordt via hen besteld moet worden.
Een groot voordeel is dat wij op deze manier interessante kortingen krijgen en dat de kleding wordt voorzien van het originele Forescate logo.
De commissie Sponsoring helpt u graag verder voor al u vragen omtrent Forescate (team)kleding.