Vriendenclub MHC Forescate

De leden (ruim 1.250) van MHC Forescate en hun families vormen een van de grootste netwerken van Voorschoten en omgeving.
De leden hebben ook nog eens een gemeenschappelijke hobby en soms zelfs passie: hockey en onze hockeyclub.

Het Forescate waarnaar wij streven, en waaraan dagelijks door velen hard gewerkt wordt, heeft behoefte aan een groter fundament, met name qua financiële middelen. Ook een (nog)hechtere band tussen de leden draagt bij tot het bereiken van onze doelen.

Beide overwegingen hebben geleid tot de oprichting van de Vriendenclub MHC Forescate in 2010. De leden van de Vriendenclub voelen zich extra betrokken bij Forescate en willen op een aanvullende wijze bijdragen aan de realisatie van de verenigingsdoeleinden: goed en leuk hockey, ontwikkeling van de leden en het bieden van een gezellige omgeving voor alle leden en niet-leden.

De Vriendenclub bestaat uit een groep mensen (lid of niet-lid van Forescate) die het mes graag aan twee kanten zien snijden. Aan de ene kant wordt Forescate geholpen met de extra bijdrage en aan de andere kant worden er enkele events georganiseerd voor de leden van de Vriendenclub.

75% van de jaarlijkse bijdrage wordt ter beschikking van de club gesteld op basis van gerichte aanvragen door MHC Forescate en ter beslissing door de Vriendenclub.
De afgelopen seizoenen heeft de Vriendenclub, (samen met een extra bijdrage van de Rabobank), het scorebord op veld 1 geschonken en is er een bijdrage geleverd aan het buitenmeubilair en aan trainingsmaterialen voor de jeugd. Hiermee komen de ambitieuze doelstellingen van Forescate weer een stapje dichterbij.

De meest recente informatie treft u uiteraard aan op de eigen vrienden-website:  www.vriendenvanforescate.nl

Word ook lid!
Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar:  [email protected]
(of klik hier voor een link naar de aanmeldpagina).