club_contributie

De contributiebedragen worden jaarlijks geïndexeerd.

Zie voor meer informatie:

Automatische incasso

Betaling van contributie gebeurt via een machtiging tot automatische incasso.
Inning van de verschuldigde seizoens-contributie vindt plaats in twee termijnen, te weten in augustus en november.

Indien een lid MHC Forescate nog niet heeft gemachtigd tot automatische incasso van contributiegelden, dan dient het gehele bedrag te zijn betaald per eind augustus. Bovendien is er een toeslag van 20,00 euro (per lid) in rekening gebracht.

Voor het verlenen van een machtiging tot automatische incasso kunt u een mail sturen aan [email protected].

Opzeggen

Als u wilt opzeggen voor het komende seizoen, dan verzoeken wij u een email te sturen aan [email protected] voor 1 juni van het huidige seizoen (liefst met opgaaf van redenen). Van uw opzegging krijgt u een bevestiging. Daarna is uw opzegging pas definitief.

Bij opzegging NA deze datum van 1 juni bent u gehouden tot betaling van het volledige contributiebedrag voor het volgende seizoen.