Senioren zijn leden van 18 jaar en ouder.
In de seniorenteams spelen leden tot ca 30 jaar en in de veteranenteams spelen de leden van 30 jaar en ouder.
Om de stap van A-jeugd naar senioren te verkleinen is er de "jong senioren" competitie voor leden tussen de 18 en 25 jaar.

De eerste dames- en heren-senioren-/veteranenteams worden op sterkte ingedeeld. De competitiewedstrijden voor deze teams worden gespeeld op zondag (behalve de 'DinsdagDames' die op dinsdagochtend spelen). Afhankelijk van de ambitie krijgen teams één of twee keer per week trainingstijd aangeboden.

De senioren- en veteranenteams in onze club zijn in belangrijke mate zelfsturend. Een coach is niet per definitie aanwezig; de teams regelen hun zaken zelf (rijders, bierpot, wisselbeleid, invallers en veelal ook scheidsrechters).

Voor vragen kunt u contact opnemen per mail: [email protected]