Voorbereiding voorronde NK hockeytechniek

Afgelopen zondag hebben meer dan 110 kinderen meegedaan aan de voorbereiding van de voorronde NK hockeytechniek dag die op 1 mei gehouden wordt op de club.

Vanaf F-jes tot B-spelers hebben de spelers de verschillende technische oefeningen zo goed mogelijk uitgevoerd.

Sommige oefeningen waren lastig, andere makkelijker en met verhitte gezichten verlieten de kinderen de velden om na afloop een glaasje limonade te drinken.

Speelster van Dames 1, Chris Taberima, Jorina Biersteker, Ana Pieterse, Arlette van Noort, Ton de Kleijn, Marten Bron, Noelle Dijksman, Petra Morshuizen, Sabine Maier en Wendy Seitz hartelijk dank voor jullie inzet om deze ochtend voor elkaar te krijgen. De snelheidsmeter viel in de smaak en zouden we vaker willen gebruiken!

Niet alle spelers konden vanwege de beschikbare tijd alle oefeningen doen, dus het optellen van alle punten was een uitdagend karweitje. Uit alle 120 kinderen zijn tal van winnaars gekomen en over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Graag willen we Camille Soels (MD1), Michelle Beerta (ME1), Maud Elert (ME9), Rutger Ensing (JE1), Merel Ancher (MD1), Floor van Gent  (MD1), Bruno Swen (JE1), Sjoerd Bron (JD3), Youp vd Meij (JD2), Hugo Roben (JD2) en Wessel Franses (JE1) speciaal noemen. Zij hebben op bepaalde oefeningen heel goed gescoord in hun categorie.

Van een aantal kanjers heeft Marjo Dijkhuis een filmpje gemaakt. Deze kan je bewonderen door op de volgende link te klikken:

Dank jullie allen voor een schitterende ochtend en blijf alle trucjes oefenen want dan worden jullie nog beter!!!!

Elly van Kampen en Esther Swen