Nieuwe weekaanbiedingen clubpaspoorten !
De clubpaspoortenactie van MHC Forescate in samenwerking met Hoogvlietvsupermarkten gaat nog steeds verder.

De clubpaspoorten van onze vereniging zijn verkrijgbaar bij de Hoogvlietwinkel aan de Veurseweg in Voorschoten. Bij iedere 10 euro* aan boodschappen ontvang je een setje met clubpaspoorten.
Ook zullen er wekelijks setjes gratis verstrekt worden bij aankoop van een groot aantal interessante actieartikelen.
De  producten van deze week ziet u hier.

Vraag aan familieleden en kennissen of ze ook voor je willen sparen. Op deze wijze wordt het voor iedereen haalbaar om alle verschillende paspoorten van je eigen club bij elkaar te sparen.
Aan het einde van de actie op woensdag 28 mei a.s., zal er een ruilbeurs plaatsvinden bij de Hoogvliet, zodat je ook nog de laatste paar ontbrekende clubpaspoorten kunt bemachtigen. Ook op Forescate zal er donderdagmiddag 29 mei bij het FFHT een ruilbeurs zijn.

Heel veel spaarplezier toegewenst!

* exclusief emballage, tabak- en slijterijproducten

Met vriendelijke groet,

Marie-José van Pelt- Luitjes