Doe jij mee met de Vlietloop op 7 september?

Op 7 september vindt weer de Vlietloop plaats. Zoals elk jaar hopen we dat ook dit jaar weer veel jeugdspelers meedoen met hun team. Dus trek je Forescate-shirt aan en schrijf je in met je teamgenoten. Je kunt natuurlijk ook altijd alleen gaan als je team niet gaat.

Voor de jeugd tussen 6 en 12 jaar is er de 1200 meter, voor de oudere jeugdspelers de 5 of zelfs 10 km.
Je kunt je inschrijven via de site van de Vlietloop: www.vlietloop.nl.
Deelname aan de 1200 meter is gratis, voor de andere afstanden betaal je een klein bedrag waarvan een deel naar stichting MS Research in Voorschoten gaat.

Dit jaar is er een speciale actie van MS Research voor het team dat de leukste actiepagina opent op Facebook. Hoe je dat precies doet en welke prijzen je kunt winnen, lees je op www.vlietloopvoorms.nl.
MS Research zet zich via onderzoek in voor kinderen en volwassenen waarvoor rennen niet altijd meer mogelijk is. Wil je meedoen aan deze actie, regel dat dan zelf met je team, coach of teammanager.

Wij hopen dat we veel Forescate-shirts zien bij de start!