Wedstrijdprogramma komende weken gepubliceerd

Sinds vanmiddag zijn door de KNHB de competitiewedstrijden voor de komende weken gepubliceerd.  Deze planningen zijn natuurlijk inmiddels ook zichtbaar op de site , op de persoonlijke pagina's van onze leden en op de "Forescate-App".

Bij publicatie heeft de KNHB heel nadrukkelijk aangegeven dat nog wel de mogelijkheid bestaat dat in sommige poules nog verschuivingen (en dus wedstrijdwisselingen) kunnen plaatsvinden.
Om toch nu duidelijkheid te geven over het competitieprogramma heeft men met publicatie echter niet nog langer willen en kunnen wachten.

Als nog last minute wijzigingen door de bond zullen worden gedaan, dan zullen deze ook direct op de site te zien zijn. Het is dus belangrijk de informatie de komende weken goed in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,

Wedstrijdsecretariaat junioren MHC Forescate