Concept trainingsschema
Beste spelers en speelsters,

Het trainingsschema is in concept af.

Er is wel iets gewijzigd tov vorige versie dus kijk even goed.

Als je vragen hebt, kan je altijd mailen naar [email protected].
Ook opmerkingen of suggesties zijn van harte welkom.

Het lijkt soms onlogisch, maar vaak zit er achter tijdstip en dag een logica (rooster trainers, afhankelijkheid met andere teams, op tijd stoppen ivm leeftijd, etc).

De keeperstrainingen beginnen vanaf 8 september ivm te weinig trainers op dit moment.
De keepers worden individueel benaderd wanneer hun training is en wanneer deze start.

We trainen tot 28 november volgens schema behalve in de herfstvakantie (20 t/m 24 oktober) dan is iedereen vrij.

De 1e teams en kaderteams kunnen in overleg met hun trainers/coaches en afstemming met cubhuisbeheerders andere afspraken maken.

Dit schema wordt de komende periode ook in LISA gezet en dan kun je bij trainingsschema in het linkermenu het hele schema vinden en natuurlijk ook op de LISA-app de trainingstijden voor je eigen team vinden. Deze gegevensinvoer van het schema neemt nog wat tijd in beslag.

Zorg dat je 15 minuten voor de training aanwezig bent, maak met de trainer afspraken hoe laat er ingelopen wordt.

Fiets na de training met elkaar naar huis (gezellig en veilig) en zorg voor een bidon met water.

Vergeet natuurlijk je hockeyschoenen, scheenbeschermers, hockeystick niet, anders kan je niet meedoen met de hockeytraining.

Heel veel trainingsplezier de komende periode,

Esther Swen
[email protected]

p.s. per lijn zal ik jullie binnenkort informeren over de lijntrainers en hoofdtrainers en wat dat betekent.

We proberen dat organiseren dat alle spelers uit alle teams leuke en uitdagende trainingen hebben en hebben daarvoor ook de hulp van alle (oudere) jeugdleden en ouders nodig. Dus als je ruimte hebt om te helpen bij de training van je zoon/dochter, graag!

Bijlage: trainingsschema versie website 28 aug 01.pdf