Doe jij mee aan de toto van Forescate Dames 1?!

Beste leden, ouders en andere enthousiastelingen,

Een nieuw seizoen voor Forescate Dames 1 gaat zondag 14 september van start. We spelen na de titel van vorig seizoen nu in de tweede klasse. De voorbereiding is al lang begonnen, aan de conditie is flink gewerkt en het spel wordt met de wedstrijd beter. Wij doen ons uiterste best en hopen dit seizoen op vele toeschouwers langs de lijn die wij mooi spel willen bieden!

Maar... maak het voor jezelf nog leuker om te kijken en doe mee aan onze Dames 1-toto! In februari 2015 willen wij met zijn allen op teambuildingsweekend gaan om onze groep binnen en buiten het veld nog hechter te maken. Hiervoor is onze toto in het leven geroepen. Voorspel of we gaan winnen, verliezen of dat er gelijk wordt gespeeld en misschien win je zelf ook nog een leuke prijs!! We kunnen via diverse sponsors mooie en originele prijzen beschikbaar stellen,

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meedoen?

Open dan de bijlage bij dit bericht voor het toto-formulier en uitleg.

Als dat niet lukt kun je ook altijd  een formulier vragen aan één van onze speelsters of stuur een mailtje naar [email protected]!

Dames 1

Bijlage: Toto forescate dames 1 2014-2015.docx