Scheidsrechtersopleiding voor ouders

Geachte ouders en leden,

Op 30 oktober start er weer een scheidsrechtersopleiding voor oudere leden en ouders.

De opleiding die aan de jeugd wordt aangeboden, bestaat uitsluitend uit een interactief deel, voornamelijk omdat ze ook zelf spelen en dus gemakkelijker de stof eigen maken.
Voor u bieden we naast een interactieve cursus ook een aantal avonden begeleiding aan, waarin uitleg van de regels, voorbeelden en gelegenheid tot vragen stellen.

De cursus start op 30 oktober en is van 19.30 – 21.00 uur in de bestuurskamer.
De andere data zijn 6 november –13 november en 20 november en op 28 november is er een examen.

Het is vooraf erg handig te weten wie er komen. We moeten namelijk het interactieve deel aanvragen bij de KNHB. Dan zorgen we dat u op tijd de inloggegevens hebt.

Meld u aan door een mailtje te sturen naar [email protected]. Vermeld daarin uw naam  en geboortedatum.

Indien u nog niet geregistreerd staat bij MHC Forescate dient u zich ook aan te melden via dit formulier http://www.mhcforescate.nl/site/?option=11016 .

Let op !! Vul geen bankrekeningnummer in maar bij "alleen vrijwilliger” vult u JA in.

Als u uw scheidsrechterskaart hebt, kan het leuke werk beginnen.

Met vriendelijke groeten,

Mark de Kock