Bovelander hockeyclinic voor E- en D- jeugd

Bovelander mini hockeyclinic voor E- en D jeugd

Vind je het leuk om op de eerste zaterdag van de herfstvakantie een gezellige clinic te volgen?

Schrijf je dan nu in.

Bovelander & Bovelander organiseert de clinic, waarbij in ieder geval één hoofdklasse speler of speelster de clinic geeft samen met een aantal clubtrainers.

Het team dat vorig jaar de meeste loten had verkocht is automatisch geplaatst. Wel graag inschrijven.

Afgelopen jaar waren dat de meiden van E7 te weten Charlotte Appelman, Bregtje de Jong, Zoë Groenewegen, Feline de Maat, Fien Schiffers, Rozalie Smit, Minke de Vries, Sophie van der Waard. Nogmaals gefeliciteerd!

Wanneer:     Zaterdag 18 oktober

Voor wie:      E- en D jeugd

Hoe laat:      14.00 - 16.00uur (13.45 aanwezig)

Inschrijven:   via LISA (max 90 plaatsen op basis van inschrijfdatum).
                      (inloggen met je persoonlijke code, en dan via tabblad "Club / Events” aanmelden
                       voor dit evenement, let op: aanmelden kan alleen voor spelers uit de doelgroep,
                       dus niet via ouderinlogcode bijvoorbeeld).

Deze clinic is door jullie zelf mogelijk gemaakt door vorig jaar heel veel clubloten te verkopen (seizoen 13/14). Als jullie ook dit seizoen weer veel loten verkopen kunnen we ook in juni 2015 weer een clinic organiseren.

De evenementencommissie

Bijlage: Bovelander Mini hockeyclinic.pdf