DIT WEEKEINDE AANGEPASTE LINE UP EN SHAKE HANDS
Forescate vraagt alle spelers, coaches, scheidsen en het toegestroomde publiek mee te werken aan het volgende.

In verband met "de week van de scheidsrechter" is er komend weekeinde een aangepaste line up en shake hands bij alle hockeywedstrijden vanaf de D-lijn. In plaats van de normale 2 minuten voor de wedstrijd vindt de line up en shake hands nu 4 minuten voor aanvang plaats. De scheidsen geven dan ook dat 2 minuten signaal  nu 4 (VIER) minuten voor de start van de wedstrijd.

We vragen de coaches en/aanvoerders en de scheidsen om zich te melden bij de wedstrijdtafel. Daar krijgen de coaches/aanvoerders en ook de scheidsen een korte gesproken en geschreven uitleg en instructie van wat nou precies de bedoeling is en met welke reden. En jullie als publiek dan? Doe vooral mee met wat je de coaches en speelsters tijdens die line up en shake hands ziet en hoort doen!

Bedankt alvast en veel plezier!

De scheidsrechterscommissie