Contributiefacturen en Incasso
Beste Leden van MHC Forescate,
Na enige vertraging zijn vandaag alle leden gefactureerd voor het seizoen 2014-2015.

Alle leden die een machtiging tot automatische incasso hebben afgegeven zijn inmiddels gefactureerd voor de 1e termijn (50%) + eventueel inschrijfgeld.
Dit bedrag zal omstreeks 8 oktober 2014 van uw bankrekening worden afgeschreven.
De 2e termijn (50%) voor automatische incasso zal gefactureerd worden omstreeks half november 2014 en deze factuur zal eind november 2014 worden geïncasseerd.

Leden die nog geen gebruik maken van automatische incasso dienen de vandaag verstuurde factuur zoals gebruikelijk binnen 14 dagen na factuurdatum over te maken.

Verder willen wij de leden vragen hun gegevens in LISA te controleren en eventueel aan te passen c.q. te wijzigen waar nodig.

Indien u nog vragen heeft kunt u mij altijd mailen op: [email protected]

Veel hockeyplezier toegewenst!!!!

Marc Meulenkamp