Bianca Aardenburg, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze rubriek wordt regelmatig een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina, daarna blijven de artikelen terug te lezen onder 'Vrijwilligers' van het keuzemenu.

Dit keer is de beurt aan Bianca Aardenburg. Deze enthousiaste moeder is door haar hockeyende kinderen geïnfecteerd met het hockeyvirus. Als zij niet bij Forescate is, is zij wel op een andere manier sportief bezig.

Hallo ik ben Bianca. Ik ben officieel lid geworden van MHC Forescate nadat mijn zoon Derek 2 jaar lid was van de club. Daarna werd mijn jongste zoon Diek een Benjamini.
Ik vind het spelletje zo leuk dat ik 2 jaar geleden bij Esther Swen op de maandagochtend ben begonnen met trimhockey. In mijn hele leven nog nooit gehockeyd en naar aanleiding van de kids dus bevangen door het hockeyvirus.
Ik ben bijna 2,5 jaar vrijwillig barplanner geweest en nu nog steeds actief als vrijwilliger bij de club: ik train op de woensdagmiddag de E-tjes of de F-jes, net waar ik nodig ben, en ik ben coach van de JE6.
Binnenkort ga ik mijn scheidsrechterskaart halen en in de toekomst wil ik met veel plezier een trainerscursus gaan volgen.

Ik draag Simone Vink voor om de volgende Vrijwilliger van de Maand te worden.

Was getekend, Bianca Aardenburg.

De favorieten van Bianca:
Mijn favoriete hockeyers: Fatima Moreira de Melo en Jacky Schoenaker
Ik eet het liefst: tapas
Lievelingskleur: wit
Ik heb een hekel aan: oneerlijkheid
Mijn favoriete vakantieland: Argentinië en Mexico
Mijn hobby’s zijn: snowboarden, hardlopen, fitness, trimhockey, wandelen (4-daagse van Nijmegen) en koken (en als er tijd over blijft een goed boek lezen)
Mijn motto: "If you can’t do great things, try to do small things in a great way"