Update Grote Clubactie
Hallo Clubloten Verkopers,

Op dit moment is de clubactie nog in volle gang. Tot uiterlijk 10 november kan je nog loten verkopen, daarna moet ik alle boekjes binnen hebben, anders kunnen wij het niet meer verwerken.

Heb je minimaal 10 loten verkocht of nog beter, heb je alle loten uit je boekje verkocht? Lever het boekje in op de club in de hal in de blauwe brievenbus of neem je boekje a.s. zaterdag mee naar de Bovenlander clinic als je hieraan meedoet.
Wil je met je team kans maken op de eerste prijs: een wedstrijd tegen Heren 1 of wil je kans maken op een van de individuele prijzen die de club uitreikt?
Ga dan nog even flink door met verkopen.  Je mag verkopen tot 10 november. Loten boekjes zijn via [email protected] op te vragen.

Tussenstand Clubactie:

Op dit moment hebben 20 kinderen hun lotenboekje ingeleverd. Deze 20 kinderen hebben met elkaar 550 loten verkocht. Dat is een netto opbrengst voor de club van 1300 euro.
Wat een mooi begin, maar we willen meer... Zet 'm op, want mogelijk kan de clinic van zaterdag aanstaande in mei/juni een vervolg krijgen!

groetjes Simone Vink