Inleveren boekjes Grote Clubactie 2014
Beste E en D jeugd,
De clubactie loopt langzaam tot zijn einde.
Jullie kunnen nog door gaan met verkopen tot 8 november, maar veel kinderen zullen wel zo'n beetje klaar zijn met verkopen.

Daarom herinner ik jullie er graag nog even aan jullie (volle of bijna volle) clublotenboekje in te leveren.
De boekjes kun je via je coach inleveren,  of anders via de blauwe brievenbus in de gang  (rechts naast de rode klapdeuren vanuit de gang/toiletten naar het clubhuis).

Het team dat met elkaar de meeste loten heeft verkocht wint een wedstrijd tegen ons enige eigen Heren 1.

Daarnaast zijn er drie individuele prijzen te winnen voor de beste verkopers.
Op 18 oktober j.l. is er een leuke Bovelander clinic georganiseerd door de opbrengst van de clubactie van vorig jaar. (zie de website met alle foto's) .
Hopelijk kunnen we dit nog een keer doen maar dan nog spectaculairder met de opbrengst van dit jaar !

Bedankt voor jullie medewerking, ik reken op jullie,
Groetjes Simone Vink
Grote Clubactie Forescate