Uitslag prijswinnaars Grote Clubactie
Op dit moment wordt er door een aantal mensen heel hard gewerkt om alle clubactieloten in te voeren. Hiervoor heel veel dank! Over de totale opbrengst kan ik nog niet heel veel zeggen, maar we verwachten uit te komen op een netto opbrengst van 4000 euro! Een mooi resultaat.

De volgende drie verkopers hebben de meeste loten verkocht. Zij ontvangen zondag 8 maart, na de wedstrijd van Heren 1 hun gewonnen prijs. Jullie ontvangen hier nog een persoonlijke mail over. Wederom is de eerste prijswinnaar Derek van Rij. Net als vorig jaar heeft hij de meeste loten verkocht en heeft hij zelfs zijn record van vorig jaar verbroken! Super gedaan!

De uitslag van de clubactie 2014 is:
1 Derek van Rij: 165 loten
2 Danielle Mulder: 108 loten
3 Femke van den Burg: 56 loten

Het team dat met de meeste speelsters de meeste loten heeft verkocht is meisjes E1: zij hebben de wedstrijd tegen Heren 1 gewonnen. Na de winterstop wordt de wedstrijd in overleg met de manager van de mannen gepland en aansluitend gaan jullie een hapje op de club met ze eten.

De tweede prijs is voor jongens E7. Ook voor jullie is er op 8 maart een prijsje!

Ik wil namens de vereniging alle lotenverkopers heel erg bedanken voor hun inzet, dankzij jullie is het mogelijk om een spectaculaire clinic te organiseren aan het eind van het seizoen en gaan we kijken of het mogelijk is om de patio af en toe te kunnen overkappen.

Binnenkort weten we wat de totale opbrengst van de clubactie is en natuurlijk laten we dat met een bericht op de site weten!

Namens de evenementencommissie,

Simone Vink