Trimhockeywedstrijd op Forescate
Het is duidelijk dat trimhockey bij Forescate in de lift zit. Ondanks het druilerige weer vonden afgelopen zondag 32 heren en dames trimmers hun weg naar het complex. In mix-teams werd, onder deskundige leiding van Paul Engels en Eddo Velders, een drieluik afgewerkt.

Na de uitreiking van de kaasbokaal, togen allen naar het clubhuis alwaar borrel en bitterballen klaar stonden. Onder grote dankzegging aan Sabine Velders voor alle organisatorische activiteiten, kijken we terug op een zeer geslaagde zondagmiddag

Lijkt het jou ook een uitdaging om bij een van de trimgroepen aan te sluiten, kijk dan hieronder voor een passende trimmatch!

Trimhockey
Trimhockey is een meer vrijblijvende vorm van hockey voor senioren (30-plussers). Je speelt geen competitie in de reguliere KNHB-competitie. Het biedt de gelegenheid kennis te maken met de hockeysport of de eigen vaardigheden te vergroten. De training bestaat in principe uit een gedeelte basistechnieken en spelsituaties, gevolgd door een onderling partijtje. Het tenue is 'sportief' met scheenbeschermers en gebitsbeschermingen ('bitjes') voor de veiligheid bij de onderlinge partijtjes.

Na afloop van de training is er de gezellige 'derde helft', onder het genot van een kop koffie of een drankje. Op een ontspannen manier toch actief bezig zijn met hockey en onze club, gecombineerd met gezelligheid, staat voorop bij trimhockey!
Geïnteresseerden kunnen tweemaal vrijblijvend deelnemen aan een training om te zien of zij zich willen aansluiten bij een van de groepen. Op dit moment zijn er vier trimgroepen bij Forescate:

Maandagochtend Dames veld 1 9.00 uur-10.15 uur
De groep krijgt training van Esther Swen. Esther Swen is tevens coördinator van de maandagochtend groep. Trimhockey op maandagochtend is een vrijblijvende vorm van hockey waarbij je geen competitie speelt in een reguliere KNHB- of trimcompetitie.
Deze groep is evenwichtig samengesteld en kan rekenen op circa 30 dames. Heb je belangstelling om mee te doen: [email protected]

Dinsdagavond Dames veld 2 20.30 uur-22.00 uur
De groep krijgt training van Esmeralda Immink. Esmeralda is tevens coördinator van de dinsdagavondgroep. Trimhockey op dinsdagavond is een vrijblijvende vorm van hockey waarbij je geen competitie speelt in een reguliere KNHB- of trimcompetitie.

Woensdagochtend Dames veld 1 9.00-10.00 uur
De groep krijgt training van Wendy Seitz. De coördinator van de woensdagochtend groep is Adee de Kock. Trimhockey op woensdagochtend is een vrijblijvende vorm van hockey waarbij je geen competitie speelt in een reguliere KNHB- of trimcompetitie.
Deze groep is evenwichtig samengesteld en kan rekenen op circa 25 dames. Heb je belangstelling om mee te doen: [email protected]

Woensdagavond Heren veld 4 20.00 – 21.30
Deze groep van trimhockeyers krijgt training van Koen Ramakers. De coördinator van de woensdagavondgroep is John Kootstra. De groep kan rekenen op een grote belangstelling en aanwezigheid. Momenteel bestaat zij uit circa 50 leden en is er beperkt ruimte voor nieuwe deelnemers. Heb je belangstelling om mee te doen: [email protected]

Donderdagavond Heren veld 4 20.45 – 22.15
Deze groep van trimhockeyers krijgt training van Leo Ancher. Leo is tevens coördinator van de donderdagavondgroep.
Trimhockey op donderdagavond is een vrijblijvende vorm van hockey, waarbij je geen competitie speelt in een reguliere KNHB- of Trimhockeycompetitie en is speciaal bedoeld voor heren die voor het eerst kennis willen maken met trimhockey en de basisbeginselen van hockey willen aanleren, of zij die in een ver verleden gehockeyd hebben en de basisbeginselen weer willen oppakken.
Heb je belangstelling om mee te doen: [email protected]

Trimhockey bij Forescate proberen? Ben je op zoek naar een mogelijkheid om sportief te hockeyen zonder verplichtingen, of mocht je iemand kennen die trimhockey overweegt: je kunt vrijblijvend twee keer meetrainen. Wil je daarna blijven trimhockeyen dan dien je lid te worden.

Dit kan via aanmelden bij www.mhcforescate.nl  onder menukeuze " lid worden".

Tot ziens op de velden!