Simone Vink, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze rubriek wordt regelmatig een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina, daarna blijven de artikelen terug te lezen onder 'Vrijwilligers' van het keuzemenu.

Dit keer is de beurt aan Simone Vink: Simone vormt met haar man, Jan Geert Vink, en hun 4 kinderen een echt Forescate-gezin. Onlosmakelijk verbonden aan de club!.

Hallo ik ben Simone, ‘bijna’ 40 jaar en al 32 jaar lid van Forescate. Begonnen in meisjes E4 en altijd met veel plezier gehockeyd en uiteindelijk rond mijn 23e gestopt na een aantal jaar in Dames 2 gespeeld te hebben. Nu hockey ik weer met de Trimdames op de maandagochtend onder leiding van Esther. Ook nadat ik gestopt was met zelf actief spelen ben ik altijd op allerlei andere manieren verbonden gebleven aan de hockeyclub: trainer-coach van jeugdelftallen, fanatiek fluiter van het Dames 1 van toen met bekende spelers als Dominique Lingeman, Lorraine van Hoek en Annemiek Stevens . Mooie tijden beleefd als bestuurslid HTZ met als hoogtepunt de promotie van Heren 1 naar de overgangsklasse.
Ik vond het afbranden van het clubhuis wel een heel groot dieptepunt gezien de vele mooie herinneringen zoals grootse family hockeytoernooien, gelukte poging(en) voor Guinness Book of Records, Playbackshows maar bovenal fantastische jeugdfeesten waar ik 25 jaar geleden verliefd werd op mijn man, Jan Geert Vink.

Nu 3 van onze 4 kinderen inmiddels ook met veel plezier hockeyen, ben ik naast zelf actief spelen bij de trimdames op de maandag, weer actiever geworden. Ik heb het fluiten weer met veel plezier opgepakt zowel bij Dames 1 als jeugdteams. Je vindt me als fanatieke Heren 1 aanhanger bijna wekelijks op zondag langs de lijn en ook moedig ik op zaterdag onze oudste 2 kinderen met veel plezier aan en kijk ik op zondag bij de benjamini's waar onze jongste zoon speelt. Als lid van de evenementencommissie ben ik oa verantwoordelijk voor de Grote Clubactie en organiseren we mooie evenementen zoals clubeten, the dansant en gezellige seniorenfeestjes. Daarnaast ben ik ook lid van de commissie HTZ kader (jeugd).
Ontzettend leuk om weer zo actief te zijn voor deze fantastisch mooie club met ongelofelijk veel vrijwilligers en daarom draag ik met plezier Jacqueline Roos voor als vrijwilliger van de maand.

Was getekend, Simone Vink.

De favorieten van Simone:
Mijn favoriete hockeyer:        Frank Vos
Ik eet het liefst:                    Andijviestamppot
Lievelingskleur:                     Licht blauw
Ik heb een hekel aan:            Ruzie
Mijn favoriete vakantieland:    Frankrijk
Mijn hobby's:                         Hockeyen, winkelen, koken,gezellige dingen met mijn kinderen doen, lesgeven, organiseren van alles en nog wat
Mijn motto:                            Het leven is te kort om slechte wijn te drinken