Kaderteams seizoen 2015-2016

Beste spelers en ouders/verzorgers van onze kaderteams seizoen 2015-2016,

Hoewel onze focus momenteel op het huidige seizoen ligt, is de HTZ commissie kaderteams nu al van start gegaan met de voorbereidingen voor het seizoen 2015-2016.

Zonder al te ruim op de zaken vooruit te lopen, willen we in verband met de planning van vakanties en andere activiteiten alvast een aantal data onder de aandacht brengen. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer de start van de competitie is. De verwachte competitiestart is 30 augustus 2015.

Voorbereidingsfase I

Van maandag 8 juni tot maandag 6 juli.

Voor de kaderteams A-D jeugd.

Voorbereidingsfase II

Vanaf maandag 10 augustus tot de 1e competitie wedstrijd.

Voor de kaderteams A-D jeugd.

De trainingen in voorbereidingsfase I en II zijn verplicht voor alle spelers uit de selectie van de kaderteams!

De commissie HTZ kader behoudt zich het recht voor om spelers die afwezig zijn in deze voorbereidingsfase, niet mee te nemen in de selectie voor een kortere of langere periode.

Dominique Lingeman (bestuurslid HTZ kaderteams)

Ton van der Laan (voorzitter commissie HTZ kaderteams)