Zelf indelen om te fluiten!
Beste Forescate leden (en ouders van-),

De tijden van de wedstrijden voor zaterdag 7 maart aanstaande zijn bekend. Graag willen we ouders, leden die graag fluiten of leden die vrijwilligers-uren moeten maken in de gelegenheid stellen zichzelf als scheidsrechter in te delen.

Het grote voordeel hiervan is dat je zelf kunt kiezen welk team te gaat fluiten, maar daarnaast beschik je dan ook zelf over je agenda indeling. bijgevoegd een korte uitleg die waarschijnlijk niet via de Lisa app te lezen is. Zowel voor de uitleg als het -zelf indelen- zul je gebruik moeten maken van de lisa team module die via www.MHCforescate.nl te bereiken is. Zie de blauwe "inlog" knop links onder.

Vanaf morgen zullen wij de rest van de scheidsrechters indelen voor zaterdag 7 maart. Volgende week zullen ook de tijden voor de rest van de tweede helft van het seizoen bekend zijn. Wij melden dat opnieuw zodat er nogmaals de mogelijkheid is jezelf in te delen.

Veel speel- en fluitplezier!!

De scheidsrechterscommissie

Bijlage: 2015ForescateZelfPlannen_arbitrage.pdf