Clubeten wederom geslaagde avond

Vrijdagavond was het weer zover: Clubeten! Met 170 aanmeldingen beloofde het een gezellige en drukke boel te worden.

Na de trainingen van vrijdagmiddag kwamen hongerige teams het clubhuis inlopen om gezellig met elkaar te eten. Eenmaal een hamburger gekregen konden ze zelf aan tafel aan de slag om deze te beleggen. Met friet en appelmoes erbij was de maaltijd helemaal compleet!

De evenementencommissie vond het leuk om te zien dat niet alleen de kinderen, maar ook ouders en andere betrokkenen zichtbaar genoten van de sfeer. Nadat iedereen was uitgegeten werd vanzelfsprekend door de laatste eters wat hulp geboden bij het opruimen van het clubhuis. We kijken terug op een geslaagde avond! Ben je er de volgende keer ook (weer) bij?

Het eerst volgende evenement dat op de planning staat is het seniorenfeest! Na de succesvolle eerdere edities is er op 18 april weer een spetterend feest gepland. En niet alleen voor onze leden, maar iedereen boven de 18 jaar (ouders, vrienden en familie) is van harte welkom. Een kaartje is €10,-, inclusief 2 consumptie munten. Wacht niet te lang, want OP = OP! Kaarten zijn verkrijgbaar bij:

• Simone Vink-Vos (Trimdames MA)
• Dorien van Deursen & Ellen Engels (Trimdames WO)
• Jorin Bonefaas, Lisa van Kampen en Quirine Berghuijs (Dames 1)
• Samantha Blok (Dames 2)
• Steven Altenburg, Kevin Segeren en Alrik Kielman (Heren 1)

Tot dan!

De evenementencommissie