JC1 in actie voor Villa Joep
Het afgelopen seizoen heeft Jongens C1 zich wederom ingezet voor Villa Joep. Aan het begin van de competitie heeft Leontine Steijn de jongens verteld over de ziekte van haar zoon Joep en over de Stichting die zij na zijn overlijden op 21 oktober 2003 samen met haar man heeft opgezet: Villa Joep.

Jongens C1 heeft in totaal € 1.178,50 ingezameld door op 23 november 2014 tijdens de thuiswedstrijden van dames 1 en heren 1 warme chocolademelk, glühwein en koek en cake te verkopen en is er tijdens de wedstrijden gecollecteerd.
Daarnaast heeft speler Joey Goddijn samen met zijn ouders parfumflesjes gevuld. Ook zijn er olifantjes verkocht.

Op 30 mei 2015, de dag waarop het team kampioen werd, is het bedrag aan Leontine overhandigd. Een mooi resultaat na een geweldig hockeyseizoen.
Ook in het nieuwe seizoen zal jongens C1 zich weer inzetten voor Villa Joep. Hoe en wanneer zal worden gecommuniceerd via deze website.