Start van het seizoen
Beste allemaal,

Hierbij is een overzicht van de start van het seizoen 2015/2016.

LET OP: voor enkele teams kan het wat anders gaan.

We tellen terug omdat de start van de competitie het uitgangspunt is.

• Het eerste volledige competieweekend is zaterdag 12 en zondag 13 september.
  • De Topteams en de E-tjes en F-jes starten het weekend daarvoor al, zaterdag 5 september.
  • Voor de jeugd zijn er op zaterdag 5 september vriendschappelijke wedstrijden georganiseerd. Veel tijden zijn al bekend maar niet allemaal. LET OP : tijden kunnen nog veranderen. Houd het in de gaten!
  • Voor de E-tjes en F-jes zijn er op zaterdag 5 september al competitiewedstrijden.
  • De E-tjes en F-jes hebben op 29 augustus vriendschappelijke wedstrijden staan.
  • De overige jeugdteams kunnen - op verzoek - op 29 augustus al een vriendschappelijk wedstrijd hebben. (Maar pas op - in dit weekend is het moeilijk een wedstrijd te regelen. Ik kan het desgewenst proberen maar er is niet veel animo.)

Op 22 augustus zijn er, m.u.v. een paar teams, geen wedstrijden.

Ik wens alle hockeyende Forescaters succes en veel plezier de komende weekends.

Met vriendelijke groet,
Mark de Kock