Ballentassen

Beste trainers,

Inmiddels zijn alle materialen binnen en hebben Piet-Hein, Harm en Maarten ervoor gezorgd dat alle ballen in de tassen zijn gestopt en alle tassen in de lockers staan.
Waarvoor natuurlijk hartelijk dank!

Dat betekent dat we vanaf morgen gaan werken met trainingstassen waarvoor je zelf als trainer verantwoordelijk bent.
De lockersleutels en de ballencontracten liggen momenteel in het clubhuis en kun je via Ad of mij krijgen.

Ik ben komende week aanwezig:
Maandag van 17.00 uur tot 22.00 uur.
Dinsdag van 19.30 uur tot 22.00 uur
Woensdag van 13.30 uur tot 17.00 uur
Donderdag van17.00 uur tot 19.00 uur en van 20.30 uur tot 22.00 uur
Vrijdag van15.30 uur tot 17.30 uur

Na het in ontvangst nemen van de lockersleutel controleer even of het aantal ballen dat je in ontvangst hebt genomen klopt.
Ballen die gedurende het seizoen kapot gaan kun je inleveren en ontvang je een nieuwe voor.

Trainers van de jongste jeugd hoeven geen ballentas te halen. Zij blijven werken met een Kliko die voor de jongste jeugd is samengesteld.

Iedereen veel plezier met de nieuwe materialen.

Groeten,
Joyce