Bestel je Forescate Hoody!

Beste leden,

Voor jullie allemaal hebben wij, samen met intersport, een waanzinnige hoody kunnen samenstellen. Aan iedereen is gedacht, dus dit vest is in iedere maat en kleur te bestellen. Zelfs kan je per team naast het logo van MHC Forescate een naam en/of (rug)nummer op deze hoody laten drukken.

De keuze is gevallen op de Reece "Hooded Sweat Full Zip" (unisex en ladies uitvoering), zie hieronder de link naar de website waar jullie de beschikbare kleuren en maten kunnen bekijken.

De prijzen variëren van € 34,00 (incl. MHC Forescate logo op de linker borst) tot en met € 46,50 met alle opdrukken (2 x rug en mouw).

Op zaterdag 12 september van 10.00 – 16.00 zullen alle pasmaten op de club aanwezig zijn. Hierbij vragen wij jullie om per team langs te komen en samen met jullie coach/manager/trainer de bestelling bij ons te komen plaatsen.

Hieronder vinden jullie een voorbeeld van de "unisex" en daaronder de "ladies" hooded sweater.

Wij zien jullie graag op 12 september!

Hartelijke groeten,

Sponsorcommissie MHC Forescate