Forescate Dames 1 TOTO

Beste spelers, ouders en andere fanatieke forescate aanhangers,

Een nieuwe seizoen, nieuwe rondes, nieuwe kansen... en uiteraard een nieuwe TOTO! Doet u mee?

Naar aanleiding van het grote succes van afgelopen jaar, kunt u dit jaar opnieuw meespelen met de Forescate Dames 1 TOTO. U krijgt elke week een wedstrijdverslag en de tussenstand per email.

Helaas hebben wij dit jaar afscheid genomen van Wendy Seitz, Merel de Kock en Milou Raap.

Maar, we hebben superaanwinsten!! Philique Immink (k), Martine Morsch, Kelly Barreveld en Lisanne Schaepman behoren dit jaar tot onze superselectie, waar mogelijk nog meer mensen aan toegevoegd worden.

In de bijlage vindt u ook de sponsoren van dit jaar en de supergave prijzen die zij aanbieden:

Events Travel - www.eventstravel.eu

Sett Fashion - facebook.com/settfashion

Karreman en Nieuwenburg - www.schoonheidsinstituut-kn.nl

Willy Zuid - www.strandhuisjeswillyzuid.nl

Wij hopen allemaal opnieuw op jullie deelname!! Het formulier in de bijlage kunt u ingevuld inleveren bij uw Dames1-speelster of terugmailen naar [email protected].

De €10,- bijdrage kunt u tevens inleveren of overmaken naar NL55 RABO 1333 8229 79!

Liefs,

Dames 1