Interne Ht2 opleiding
In de maanden november en december zal Esther Swen weer een trainers-opleiding gaan geven op Forescate.
Dit keer is de opzet van de opleiding iets anders dan de Ht2 opleiding van knhb want deze is zeer uitgebreid en 10 avonden.
Esther gaat nu voor Forescate trainers een verkorte interne trainersopleiding geven in 5 avonden. De lesstof wordt verdeeld over 5 cursusavonden die op de maandagavond gegeven gaan worden.
Om deze cursus mogelijk te maken zijn er minimaal 10 cursisten nodig.
Deze opleiding past binnen het technisch beleidsplan van Forescate. We willen graag dat er zoveel mogelijk goed geschoolde trainers zijn zodat elk team hier profijt van kan hebben.

Voor wie?

• (Beginnende) trainers en trainer/coaches van A,B, C- en D en E- Jeugdteams
• (Beginnende) trainers en trainer/coaches van seniorenteams.

Wat verwachten wij van de cursist?
Aangezien de opleiding door Forescate wordt betaald verwachten wij van de cursist dat hij of zij na dit seizoen nog minimaal 1 jaar training geeft aan één of meerdere junioren/senioren teams. Behalve de 5 avonden zal je ook de gegeven stof tijdens je eigen training in praktijk brengen en zal je huiswerk moeten maken namelijk trainingen voorbereiden.

Cursusavonden:
De cursus wordt gegeven op de maandagavond van 19.30 uur tot 22.00 uur. De cursus zal zowel uit een theoretisch als uit een praktisch gedeelte bestaan.

Aanmelden:
Belangstellenden kunnen zich per mail aanmelden:

Met
vriendelijke groeten,