Vacature cameraman/vrouw

Elke zaterdag worden de wedstrijden van de kaderteams en opleidingsteams die op veld 1 gespeeld worden opgenomen zodat deze beelden ondersteuning kunnen bieden aan het verbeteren van technische en tactische vaardigheden van de teams. Ook breedteteams die op veld 1 spelen en behoefte hebben aan videobeelden kunnen aanvragen of de wedstrijd gefilmd kan worden.

Sander Snel had deze taak op zich genomen maar kan dit helaas niet meer op de zaterdagen voor ons doen. Daarom zijn we per direct op zoek naar iemand die deze taak van Sander over kan nemen. Natuurlijk mogen het ook meerdere mensen zijn die onderling de zaterdagen verdelen.

We zoeken een persoon/ of meerdere personen die:
- bereid is de zaterdag of een dagdeel verantwoordelijk te zijn voor de opnames
- 18 jaar of ouder is
- om kan gaan met camera apparatuur
- de hoogwerker kan bedienen

Bent u bereid om een belangrijk onderdeel uit te maken van het verbeteren van de technische en tactische kwaliteit van onze kader- en opleidingsteams dan kunt u een mail sturen naar:
Natuurlijk kunt u daar ook terecht voor meer informatie omtrent deze vacature.

Met vriendelijke groeten,
Joyce Visser