Bericht van de Grote Clubactie

De Grote Clubactie is nu een aantal weken bezig. De hoogste tijd om een tussenstand met jullie te delen. Tot 10 november kunnen jullie allemaal nog volop verkopen langs de deuren aan buurtjes, opa’s, oma’s, kennissen en vooral aan de Forescateleden die rondlopen op de club en die graag een lot van je kopen.

Driehonderd van onze jeugdleden verkopen loten. Als zij allemaal ten minste 10 loten verkopen, brengt dat de club 7200 euro op. Dat moet ons toch lukken!

Als je een vol boekje hebt, of je bent klaar met verkopen, lever dan het boekje zo snel mogelijk in op de club, in de blauwe brievenbus die in de gang naast de klapdeuren te vinden is. Als je een vol boekje hebt, krijg je van de organisatie van de Grote Clubactie een voucher voor een tweetal pretparken. Met die voucher heb je 1 vrijkaart als je met 1 betalende persoon gaat.

Alleen die kinderen die een heel boekje loten hebben verkocht, krijgen zo’n voucher.

Wil je kans maken op de clubprijzen van Forescate, dan kun je een extra boekje aanvragen via de mail: [email protected]

Hieronder volgt een tussenstand. Dit is alleen gebaseerd op de kinderen die een vol boekje hebben ingeleverd. Op dit moment zijn er 14 boekjes ingeleverd. Dit zijn bij elkaar maar liefst 375 loten!!! Deze loten zorgen al voor een opbrengst van 900 euro!!!!!

Dit is een fantastisch begin, zeker als je weet dat dit pas 4,5% is van het aantal boekjes is wat aan Forescateverkopers is uitgedeeld.

De 14 topverkopers die we nu binnen hebben zijn:

1. Anne Vink (MD3): 63 loten

2. Stijn Groenhoff (JE1): 34 loten