Maarten Lamaker, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze rubriek wordt regelmatig een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina, daarna blijven de artikelen terug te lezen onder 'Vrijwilligers' van het keuzemenu.

Ditmaal is de beurt aan Maarten Lamaker.

Hallo, ik ben Maarten, lid van de materiaalcommissie en keeper van JB2. Ik zit in 3VWO van het  Rijnlands Lyceum Wassenaar. Ik hockey acht jaar. Ik ben in 2008 lid geworden van Forescate. Sinds mijn tweede jaar in de D ben ik keeper.

Ik heb ook twee jaar lang training gegeven aan de Benjamini’s. Daarna ben ik begonnen met het geven van keeperstraining. Dat doe ik nu voor het tweede jaar. Ik zit nu ook sinds één jaar in de materiaalcommissie.

Ik vind vrijwilligerswerk leuk en zo doe ik wat terug voor de club.

Was getekend, Maarten Lamaker.

De favorieten van Maarten:

Ik droom van: Ik hoop ooit de vaste keeper van Heren 1 te worden.

Ik verbaas me over: Hoe slecht sommige keepers met hun spullen omgaan.

Mijn motto is: Een doelpunt tegen is nooit de fout van de keeper. J

Het stokje wordt graag doorgegeven aan Ton van der Laan. Ton is niet altijd zichtbaar maar een onmisbare kracht voor Forescate en de kaderteams!