Eregalerij voor De Dinsdag Veterinnen

De Dinsdag Veterinnen winnen al jaren alles en worden vaker kampioen. Het team heeft ook dit seizoen weer een mooie selectie bij elkaar gezocht. En daardoor staan ze nu in de eregalerij van hockey.nl.

Dit seizoen liep anders want ze werden na de winter opnieuw ingedeeld.  De wedstrijden waren uitdagender en Ana (keepster) werd vaker getest en bleek ook nu uit te blinken met haar reactievermogen. Ook na deze zwaardere herindeling wonnen ze weer alles.

Dit kampioenschap betekent 26 juni de landskampioenschappen in Tilburg. Daar moeten ze uitkomen tegen 2 andere poulewinnaars. Een mooie prestatie voor een kaderteam van Forescate.

De discipline binnen het team en het doortrainen in winterperiode heeft het team veel goed gedaan. Een enkeling heeft zelfs individuele training georganiseerd om puntjes op de i te zetten.

Dit team leeft voor de sport! Behalve de techniek die ze bezitten, nemen ze geen genoegen met 3-0 maar gaan door tot het eind signaal.

Welverdiend kregen ze een plek op de eregalerij kampioenen seizoen 2015/2016. Zie https://hockey.nl/fotogalerij/eregalerij-kampioenen-seizoen-20152016/

Gefeliciteerd! Zeker ook het begeleidingsteam van fysio, huisarts, pilates instructeur, scheidsrechters en experts op allerlei gebied.