Update veldenaanleg 22 juli

Ook de afgelopen weken is het heel veel gebeurd op de velden. Zoals we in het vorige bericht al hebben aangegeven is er langzaamaan al iets te zien van opbouwwerkzaamheden.

Deze week is begonnen met de onderlaag die voor de speleigenschappen zal zorgen onder veld 2, ( voor de liefhebbers: een mengsel van rubber, steenslag lijn en bindmiddel die als een soort van asfalt op het veld aangebracht is).

We hebben deze week op sportief gebied allerlei spectaculaire inhaalacties gezien, van Max verstappen tot in de tour de France. Maar ook opo onze eigen velden is er een heftige strijd geweest waarbij ons eigen veld 2 ons veld 1 even heeft ingehaald.

Door bouwtechnische en administratieve procedures was er namelijk enige vertraging noodzakelijk in de aanleg van veld 1, en daarvan heeft veld 2 direct gebruik gemaakt, en dat veld ligt nu voor op schema en zal waarschijnlijk nu eerder gereed zijn als ons veld 1.    Zo zie je maar, we hoeven niet ver van huis om spanning te beleven !

Het feit dat we nu echt met deze afrondende werkzaamheden zijn begonnen betekend natuurlijk ook dat we ons complex nu echt even hebben moeten afsluiten, ook voor geintereseerd publiek en voor de kinderopvang.
De gevolgen van een enkel papiertje, peukje of dopje kunnen voor aanleg soms funest zijn dus we houden de deuren nu even echt gesloten, om ze na gereedkoming van de werkzaamheden weer wagenwijd te kunnen openzetten !

Als de werkzaamheden volgens planning verlopen zou deze week de kunstgrasmat al op veld 2 gelegd kunnen worden. Tegelijkertijd dan de onderlaag op veld 1.

Vervolgens dan een week later de mat op veld 1, en de 2 weken daarna dan de hekwerken.

Verder zullen we niet vooruitkijken, maar het lijkt erop alsof we conform planning midden augustus al van (een deel van ) de velden gebruik zullen kunnen maken.