Dankwoord aan Annemieke Taberima

De indelingen van de teams zijn bekend gemaakt binnen Forescate en ook de trainer/coaches voor komend seizoen zijn nagenoeg allemaal vastgelegd. Annemieke Taberima zit daar niet bij en dat is even wennen. Door een functieverandering in haar dagelijkse werkzaamheden, is het voor Annemieke lastig om haar nieuwe functie te combineren met een rol als trainer/coach en/of lijntrainer binnen Forescate. Annemieke is in allerlei hoedanigheden actief geweest binnen de club. Als speelster (oa. jarenlang van Dames 1), als trainer, als coach, als lijntrainer en als bestuurslid.

Als trainer/coach heeft zij tussen 1990 en 2016 onder meer Dames 1 onder haar hoede gehad en vervolgens vooral Meisjes A1 en Meisjes B1. In 2014 stopte Annemieke als trainer/coach van Forescate Dames 1. De laatste 4 jaar was zij ook actief als trainer/coach van Meisjes B1. Zoals bekend spelen de hockeysport en de vereniging Forescate een bepalende rol binnen haar gezin (Reza, Nikki en Chris).

Uiteraard zal Annemieke als toeschouwer nog vaak op Sportpark Adegeest te vinden zijn en wie weet wat de toekomst nog brengt qua eventuele samenwerking. Het bestuur dankt Annemieke voor haar toewijding en alle jaren dat zij met veel passie, kennis en kunde actief is geweest binnen Forescate.

Jelle Raap

Voorzitter MHC Forescate