Fysio-inloopspreekuur

Het wekelijkse inloopspreekuur van de fysiotherapiepraktijk Paulides en Partners op de club zal weer wekelijks starten met ingang van 13 maart 2017.
In de eerste trainingsweek na de wisseling van de zaalperiode naar veldperiode is er op maandag 20 februari een extra spreekuur.

Leden kunnen in deze periode nog altijd gebruik maken van het wekelijkse inloopspreekuur op vrijdag bij de praktijk zelf, locatie Beethovenlaan 69B, van 17:00 tot 18:00 uur bij fysiotherapeut Bart Jan Klop.

Het gewone spreekuur op de club op maandag werkt zoals altijd ZONDER aanmelding.

Het vrijdagspreekuur op de praktijk werkt WEL MET aanmelding vooraf:
op werkdagen bereikbaar van 07.30 tot 17.00 uur via 071-5617336.

Dit bericht is een reminder na aanleiding van het eerdere uitgebreidere sitebericht, zie voor meer informatie: http://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=1382&Volledig=1