Nieuwe sponsor in beeld: Eversheds
MHC Forescate heeft er een groot aantal nieuwe sponsoren bij gekregen. Ook Eversheds is per seizoen 2016/2017 verbonden aan de club. Eversheds is bordsponsor van Forescate voor een periode van 3 jaar, langs veld 1 is een bord geplaatst.

Dankzij de bijdragen van onze sponsoren zijn we elk seizoen weer in staat om te investeren in de club en de voorzieningen voor onze 1250 leden. Het is dan ook prachtig te zien dat onze sponsoren voor meerdere jaren de samenwerking aangaan.

Meer over onze sponsor:

Eversheds: hoogwaardige juridische kennis, brede expertise en een pragmatische aanpak
Eversheds Sutherland Nederland is een advocaten- en notariskantoor met vestigingen in Amsterdam en Rotterdam. Een kantoor met een ondernemersmentaliteit.
Wij zijn onderdeel van  Eversheds Sutherland (Europe) Ltd ., een organisatie met 61 vestigingen verspreid over 29 landen met meer dan 2.000 topjuristen. Hierdoor kunnen wij onze kennis over de markt en juridische vraagstukken op internationaal niveau delen en zijn wij in staat om overal ter wereld onze cliënten van dienst te zijn met hoogwaardige adviezen.
Bij Eversheds Sutherland werken ongeveer 50 advocaten en notarissen op verschillende vakgebieden. Dagelijks adviseren wij middelgrote, grote en beursgenoteerde ondernemingen, zowel nationaal als internationaal. Daarnaast rekenen wij overheden en non-profit-instellingen tot onze vaste cliënten.
www.eversheds-sutherland.com