Kader- en opleidingsteams seizoen 2014-2015
Beste spelers en ouders van onze kader- en opleidingsteams seizoen 2014-2015

Hoewel onze focus momenteel op het huidige seizoen ligt, is de HTZ commissie kaderteams nu al van start gegaan met de voorbereidingen voor het seizoen 2014-2015.

Op dit moment is het technische hockey hart tezamen met de verantwoordelijke bestuursleden, de manager HTZ en leden van de HTZ commissie kaderteams volop bezig met het actualiseren van het hockeybeleid, ook dat ten aanzien van de procedures voor de selecties en de indelingen van de (kader)teams. Zodra het een en ander binnen het bestuur voldoende is afgestemd, zal hierover verder worden gecommuniceerd.

Zonder al te ruim op de zaken vooruit te lopen, willen we in verband met de planning van vakanties en andere activiteiten alvast de volgende data onder de aandacht brengen.

Voorbereidingsfase I
Van maandag 16 juni t/m maandag 14 juli.
Voor de kader- en opleidingsteams, A-D jeugd.

Voorbereidingsfase II
Vanaf zaterdag 23 augustus tot en met de 1e competitie wedstrijd.
Voor de kader- en opleidingsteams, A-D jeugd.

De trainingen in voorbereidingsfase I en II zijn verplicht voor alle spelers uit de selectie van de kader – en opleidingsteams!
De commissie HTZ kader behoudt zich het recht voor om spelers die afwezig zijn in deze voorbereidingsfase, niet mee te nemen in de selectie voor een kortere of langere periode.

Dominique Lingeman (bestuurslid HTZ kaderteams)
Nicolette Goemans (voorzitter commissie HTZ kaderteams)