AANMELDEN Familie Hockey Toernooi (FFHT) 29-5

Aan de vooravond van het WK hockey in Den Haag wordt op donderdag 29 mei 2014 (Hemelvaartsdag), het Forescate Familie Hockey Toernooi (FFHT) georganiseerd. Het belooft weer een super gezellige dag te worden die je niet wilt missen!

Het thema voor het Familie Hockey Toernooi (FFHT) 2014 is dit jaar 'Latin'!

Aanmelden Forescate Familie Hockey Toernooi

De voorbereidingen voor het Forescate Familie Hockey Toernooi, op Hemelvaartsdag 29 mei a.s., zijn in volle gang.

Het wordt een feestelijke, gezellig en sportieve dag!

We zijn nog op zoek naar 1 à 2 teams die mee willen doen aan dit toernooi. Meld je dus nu nog aan op [email protected]
Meer informatie vind je op www.ffht.nl
De voorwaarden van inschrijving zijn:
Ø  Minimaal 15 teamgenoten (maximaal 11 in het veld, overige zijn wisselspelers)
Ø  Bedenk een team naam
Ø  Kosten € 150,- per team (dit is inclusief lunch, borrel en een maaltijd voor 15 personen)

Extra dinerbonnen zijn te verkrijgen voor €7,50 per volwassenen € 5,- per kind

Stuur je inschrijving (klik hier voor het inschrijfformulier) naar [email protected]

Voor meer informatie bezoek de website www.ffht.nl