Shake Hands/Sportiviteitsimpuls ook bij Forescate

In het kader van sportiviteit en respect voeren steeds meer clubs in ons district (in navolging van de gezamenlijke clubs in het district Noord Holland) voor alle jeugdteams de "line up" en "shake hands" in. Ook MHC Forescate.

De meeste onderdelen van deze opzet doen we natuurlijk al wekelijks, maar de line-up is bij sommige jeugdteams wel nieuw en het handenschudden is dus nu niet meer vrijblijvend.

• Line-up: Bij aanvang van iedere wedstrijd vormen alle teams een line-up.
    De spelers doen dit door een rij te vormen en achter elkaar aan te lopen en lopen dan langs alle tegenstanders en schudt iedereen de hand. Kijk elkaar ook aan tijdens handenschudden !
  • Bedanken / feliciteren: Na iedere wedstrijd  gaan alle spelers en beide scheidsrechters naar de middenstip om elkaar te bedanken/feliciteren.
  • Drankje: Na iedere wedstrijd wordt er gezamenlijk altijd iets gedronken ter afronding van de wedstrijd.