Clubpaspoortenactie Forescate op wo 23 april van start!
Het is bijna zover. Woensdag 23 april a.s. start dan eindelijk de clubpaspoortenactie van MHC Forescate in samenwerking met Hoogvlietvsupermarkten.
Spaar niet alleen je eigen paspoort maar ook die van je clubgenoten en kom alles over hen te weten.

De clubpaspoorten van onze vereniging zijn verkrijgbaar bij de Hoogvlietwinkel aan de Veurseweg in Voorschoten. Bij iedere 10 euro* aan boodschappen ontvang je een setje met clubpaspoorten.
Aan de kassa geef je aan van welke club je de paspoorten spaart. Ook zullen er wekelijks setjes gratis verstrekt worden bij aankoop van een groot aantal interessante actieartikelen.
Hou hiervoor de actiefolders en de facebookpagina van Hoogvliet supermarkten (facebook.com/Hoogvliet.supermarkten) goed in de gaten.

Sta jij op één van de paspoorten van onze club dan krijg je van Hoogvliet de unieke verzamelmap van onze club helemaal gratis! De mappen worden via de vereniging verspreid aankomend weekend.
De coach zal hierover worden ingelicht hoe laat dit kan, hij/zij zal de mappen in ontvangst nemen. Zorg dat je de map tijdig in je bezit hebt, zodat je woensdag 23 april a.s. direct kunt beginnen met het sparen van de paspoorten van je club.
Overige leden en geintereseerden kunnen de verzamelmap voor slecht 1,99 euro aanschaffen bij de Hoogvlietwinkel aan de Veurseweg in Voorschoten.

Vraag aan familieleden en kennissen of ze ook voor je willen sparen. Op deze wijze word het voor iedereen haalbaar om alle verschillende paspoorten van je iegen club bij elkaar te sparen.
Aan het einde van de actie op woensdag 28 mei a.s. , zal er een ruilbeurs plaatsvinden, zodat je ook nog de laatste paar ontbrekende clubpaspoorten kunt bemachtigen.

De gratis mappen zijn (door de coach) af te halen op MHC Forescate;

Zaterdag 12 april  tussen 14.00 - en 16.00 uur of
Zondag   13 april  tussen 13.00 en 14.00 uur

Heel veel spaarplezier toegewenst!

Gr. Marie-José van Pelt

* exclusief emballage, tabak- en slijterijproducten