info_taken_bar

Informatie over taken barmedewerker

Algemeen
Als medewerker bar en barhoofd zijn jullie de enigen die achter de bar thuishoren. Ieder ander mag je vriendelijk verzoeken aan de andere kant van de bar te blijven. Dat geldt zeker voor (kleine) kinderen. Zeker ook met het oog op hun veiligheid. Werk zo hygienisch mogelijk en volg de instructies op van aanwezige barhoofd of barcommissielid.

Kassa
Forescate beschikt over een digitaal kassasysteem, zeer gemakkelijk in gebruik. Alle producten staan met prijs in de kassa. Scheidsrechters en bezoekende coaches kunnen op zaterdag hun drankje met een consumptiebon betalen. Gelieve deze drankjes wel aan te slaan, en bij betalingsmethode kiezen voor wegboeken-representatie. Indien je tijdens de bardienst zelf een drankje nuttigt gelieve aanslaan onder wegboeken-eigen gebruik. Studentleden kunnen betalen met een Forescate-betaalpas. Kies dan betaalmethode voor Forescate betaalpas en haal het pasje over de scanner. De scanner is met een USB kabel aan de rechterkant van de kassa verbonden. Als hij nog niet aangesloten is: de scanner wordt bewaard in de bovenste lade links onder de bar.

Orde in het clubhuis
Wil je er mede op toezien dat het clubhuis netjes blijft. Teams die je ziet weglopen, terwijl alle rommel nog op tafel staat, mag je gerust verzoeken eerst hun troep op te ruimen. Graag tijdens de bardienst regelmatig de prullenbakken checken, de tafels even schoonmaken, lege flesjes ophalen en checken of er op de toiletten nog voldoende papier aanwezig is.

Water
Teams kunnen jerrycans/bidons  met water meenemen naar de velden. Deze worden niet achter de bar gevuld, maar buiten of bij de toiletten.

Limonade
Alle jeugdteams krijgen na hun wedstrijd limonade. In de plastic kannen maakt u (weinig!)siroop aan met water. Even proeven voor gebruik. Op een dienblad met ong. 15 bekertjes. De E-tjes/F-tjes krijgen ook een bekertje met snoepjes.

Bier/Wijn/Jilzz
Wij verkopen geen alcohol aan jeugd onder de 16 jaar. Bij twijfel vraag naar leeftijd ! Op zaterdag wordt er pas vanaf 16.00 alcoholhoudende dranken verkocht! Dit geldt ook voor ouders.

Roken
Er mag niet gerookt worden in het clubhuis. Bij overtredingen graag op dit rookverbod wijzen.

Blessure-ijs/EHBO
Blessure-ijs bevindt zich in de vriezer in de kleine keuken. Zorg dat er altijd voldoende op voorraad is door plastic zakjes bij te vullen. IJs altijd met natte blauwe doekjes afgeven (die liggen ook in keuken). EHBO materiaal zit in het oranje koffertje op de keukenkast in kleine keuken.

Tenslotte: fijn als je ook wil meehelpen, hartelijk dank