Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast
bar_organisatie 

Barorganisatie

Barcommissie
De barcommissie is verantwoordelijk voor de inkoop, de kas en de planning van de barbezetting. Het bestuur is verantwoordelijk voor het barbeleid en de openingstijden.

Planning barbezetting
De bardiensten worden ingevuld door barhoofden en ouders/leden. Er wordt gewerkt in shifts van plusminus 3 uur. Per shift is een barhoofd aanwezig die verantwoordelijk is voor de coordinatie van alle bar- en keukenwerkzaamheden, aangevuld met 3 ouders. 

Bardienst voor ouders
Van ouders van jeugdleden wordt verlangd dat zij 1 a 2 keer per jaar een bardienst doen. Dit is conform de Voorwaarden van het lidmaatschap. De volgende ouders kunnen in sommige gevallen van deze verplichte bardiensten worden uitgesloten: coaches (maximaal 2 per team); leden van de scheidsrechterscommissie; leden van de commissie Hockey Technische Zaken; bestuursleden; en door het bestuur aangewezen personen (bestuursbesluit).

Ouders krijgen voor het draaien van de bardiensten een aantal weken van te voren per mail een eerste uitnodiging voor de bardienst. Ouders van F t/m A jeugd worden op zaterdag ingedeeld, ouders van Kabouters en benjamini's -jeugd op zondagochtend.
Indien je niet beschikbaar bent op de aangegeven datum dien je zelf voor vervanging te zorgen. Geef ons even de naam van diegene met wie je hebt geruild door, dan verwerken wij de ruil ook in ons administratieve leden-systeem, zodat we waar mogelijk kunnen voorkomen dat u op dezelfde tijd voor andere diensten of bijvoorbeeld als scheidsrechter zult worden ingedeeld.

Werkzaamheden tijdens de bardienst zijn erg eenvoudig en worden je door het barhoofd bij aanvang uitgelegd. We beschikken over een digitaal kassa systeem waar alle producten en prijzen in staan. Voor nadere info over taken zie info taken barmedewerker.

Bardienst/"veegbeurt" voor jeugdteams
Een van de laat in de middag spelende jeugdteams op zaterdag wordt ingedeeld om het clubhuis aan te vegen. Het wedstrijdsecretariaat geeft dit aan in de wedstrijdplanning.

Op zondag hebben bij toerbeurt de thuisspelende seniorenteams bardienst. In het wedstrijdschema wordt bij de betreffende teams de bar-shift aangegeven. Het is de bedoeling dat, afhankelijk van de drukte, per shift 2 a 3 personen ondersteuning bieden aan het barhoofd.

Wedstrijdtafel
Op zaterdag worden ook 2 ouders uitgenodigd voor de wedstrijdtafel. In deze rol ontvang je de uitspelende teams op Forescate, verwijs je a.d.h.v. een lijst de teams naar het juiste veld en verstrek je 2 koffie-/theebonnen voor de coaches. Ook hierin kan, indien nodig, het barhoofd je wegwijs maken.

Barhoofden
Barhoofd is een vrijwilligersfunctie waarbij je ongeveer eens per 2 maanden een bardienst leidt. Zeer belangrijk voor het waarborgen van de gezelligheid op de club, want zonder deze ploeg vrijwilligers kan de bar niet open. Indien je meer betrokken wil zijn bij Forescate, en bijvoorbeeld een hockey-technische taak niet zo ambieert, meld je dan aan als barhoofd bij [email protected]. Wij zorgen dan zsm voor een klein introductieprogramma.

Inkoop
De barcommissie is verantwoordelijk voor assortimentsbeleid van de bar. Suggesties m.b.t. nieuwe producten zijn altijd welkom. Wij proberen zo goed en ook zo efficiënt mogelijk in te kopen. Door onverwachte wisselingen in afname komt het toch wel eens voor dat een bepaald product uit ons vaste assortiment even niet op voorraad is. Graag uw begrip hiervoor.

Indien er een feest, borrel, toernooi o.i.d. georganiseerd wordt door team(s) of andere commissie(s) gelieve ruime tijd van te voren contact op te nemen met de barcommissie i.v.m. aanpassingen in de inkoop. Dan kan via het reserveringsformulier op de site (menuekeuze "de club" en dan "accomodatie reserveren").

De barcommissie bestaat uit: Mieke Mulder, Ana Villaran Vallejo, Roos Kist (inkoop) en Monique Kortekaas (planning).
Laat vooral weten als je vragen of ideeën hebt ! Je kunt de barcommissie bereiken op het mailadres: [email protected] .