bar_wedstrijdtafel

WEDSTRIJDTAFEL MHC FORESCATE

U bezet met twee personen de wedstrijdtafel. U wordt ingeroosterd door de Wedstrijdtafelcommissie.

Primaire taken
- U verwelkomt de bezoekende teams en hun coaches. U geeft deze coaches twee consumptiebonnen en u vertelt ze op welk veld de wedstrijd wordt gespeeld.
- De scheidsrechters melden zich 10 minuten voor aanvang van de wedstrijd bij de wedstrijdtafel. U verstrekt tevens 1 consumptiebon aan de scheidsrechters.
- Verder beheert u de EHBO-kist.

Begin van de dag
- U rijdt de wedstrijdtafel vanuit de hoek naar de plek links van de openslaande deuren naar veld 1.
- De sleutel van de wedstrijdtafel kunt u halen bij de bar.
- Na openen de sleutel van de wedstrijdkastkast graag teruggeven achter de bar.
- In de kast treft u alle benodigdheden aan.
- Pak gerust 2 barkrukken om achter de wedstrijdkast te gaan zitten.

Wedstrijdtafel-map
In deze map -die in de wedstrijdtafelkast ligt- treft u de volgende zaken aan: uitgebreide instructie, lijst met telefoonnummers van Nood- en Hulpdiensten, lijst met namen en kaartnummers van scheidsrechters, lijst van coaches met telefoonnummer en de telefoonnummers van bestuurs- en commissieleden.
Ook ligt het wedstrijdschema en bardienstschema (wordt verzorgd door verenigingsmanager) voor de gehele dag klaar. Geef steeds op het wedstrijdschema aan dat een coach van de tegenpartij dan wel een scheidsrechter zich gemeld heeft.
Daarnaast liggen er ook de consumptiebonnen voor coaches van de tegenstander (2 per bezoekend team) en voor de scheidsrechters (1 na de wedstrijd). Nb: spelleiders van de jongste jeugd ontvangen geen consumptiebon. Zelf kunt u vanzelfsprekend ook gebruik maken van een consumptiebon tijdens u wedstrijdtafeldienst.

Hesjes
Verder treft u in de wedstrijdkast aan een tas met hesjes. Mocht een bezoekend team het UIT shirt vergeten zijn, dan kun je de tas met hesjes uitlenen. Maak duidelijke afspraken over terugbrengen en noteer zo nodig het telefoonnummer van de bezoekende coach in het logboek. Tel het aantal hesjes.

Informatie met betrekking tot wedstrijdformulieren
De coaches zijn verantwoordelijk voor het invullen van de wedstrijdformulieren, die tegenwoordig overwegend digitaal worden ingediend. Dit kunnen ze doen via de lap top die in de hoek staat van de bar dan wel hun eigen iphone/smartphone. Ze doen dit tezamen met de scheidsrechters.
Alleen voor clubs die het digitale wedstrijdformulier nog niet hebben ingevoerd zijn papieren wedstrijdformulieren nodig. Die wedstrijdformulieren moeten na de wedstrijd door de coaches zelf in de bus op de gang bij de herentoilet gedaan worden. Een reserve wedstrijdformulier treft u aan in de grijze bak.
U heeft geen verantwoordelijkheid voor het invullen/verwerken van de formulieren. Er is wel een handleiding beschikbaar, die men kan raadplegen als men vragen heeft, in de wedstrijdtafelkast (zie grijze bak).
Mochten scheidsrechters hun inlogcode niet weten voor het invullen van het digitale wedstrijdformulier dan kunnen ze bij u hun kaartnummer opvragen (zie lijst met scheidsrechters). Met die code kunnen ze ook inloggen.
Mochten coaches de verificatiecode niet weten dan kunt u die vinden op de lijst waarop tevens de wedstrijden vermeld staan.

Logboek
Als zich speciale zaken voordoen (vragen, suggesties, niet opkomen dagen van bardiensten dan wel scheidsrechters, verbeterpunten of ervaringen, ontevreden leden/bezoekers), dit graag opschrijven in het logboek.

EHBO Kist
In de wedstrijdkast bevindt zich ook een EHBO-kist.

Einde dag
Aan het eind van de dag moeten degenen die de laatste wedstrijdtafeldienst hebben gehad, zorgen dat alle benodigdheden voor de wedstrijdtafelkist weer aanwezig zijn en in de kast worden opgeborgen op de juiste plek.

Voor vragen kunt u contact opnemen via e-mailadres: [email protected]