jeugdae_jeugdbestuur

Wat doet het jeugdbestuur van Forescate?

Het jeugdbestuur organiseert minimaal 3 keer per jaar een Jeugdfeest voor de A- en B-lijn.
Daarnaast organiseren zij feestjes/activiteiten voor de jongere jeugd, de F-, E-, D- en C-lijn.
Ook helpen zij elk jaar mee bij het klasgenoten C en B toernooi.

Wat houdt dat organiseren precies in?

Het organiseren van een feest begint ongeveer 2 maanden van te voren. Er moeten verschillende dingen vroeg geregeld worden. Denk bijvoorbeeld aan de datum, vergunningen, toiletdames, barmannen, DJ, garderobe kinderen, beveiliging, etc etc.

Als dat allemaal geregeld is komt het vervolg. Doen we een thema? En zo ja wat voor thema?

Er moeten versieringen worden gekocht, kaarten worden verkocht. Er moeten schema's worden gemaakt voor op de dag, tijdens het feest en na het feest. Hierin staat wat wie wanneer moet doen. Dit zijn dingen die natuurlijk van te voren geregeld worden zodat het op de dag van het feest zelf wat rustiger is.

Helaas blijkt vaak het tegendeel. Op de laatste dag worden de meeste kaarten verkocht. Op de laatste dag kom je
er ook altijd achter dat je van alles mist of vergeten bent. Het is dus altijd vliegen en rennen. Als je dan eindelijk
klaar bent kunnen we om een uur of 7 rustig een hapje eten om vervolgens alle puntjes op de i te zetten en te wachten tot dat jullie verschijnen.

Tijdens het feest is het vooral de taak om alles rustig en zo gezellig mogelijk te laten verlopen.

Na het feest moet natuurlijk alles worden opgeruimd en schoongemaakt, zodat het de volgende ochtend er uit ziet
als elke zondagochtend.

Het jeugdbestuur voor seizoen 2012-2013 bestaat uit:

Julia Mulder, voorzitter
Constantijn Schaap, voorzitter

Roderick Kroeze, penningmeester
Radboud den Brave, PR-man
Babette de Roos, commisielid
Rosalie Kroeze, commisielid
Cas Claproth, commisielid
Maxime Kathman, commisielid
Maurits Mulder, commisielid

En daarbij hebben wij ons aanspreekpunt van het jeugdbestuur : Marc Meulenkamp.