jeugdae_toernooien

Toernooien ! Niets is leuker om het jaar af te sluiten met een gezellig toernooi !

Op zoek naar een toernooi ? Ga dan naar de toernooikalender op de KNHB-site: klik hier

Hoe verloopt de aanmelding voor een toernooi ?

- Elk team (coach, manager, team) zoekt zelf een of meerdere leuke toernooien uit.

- Elk team schrijft zichzelf in, draagt zelf de kosten voor het toernooi en maakt zelf het toernooigeld tijdig over aan de               organiserende club.

- Elk team zorgt zelf voor voldoende spelers. Kijk zonodig of je uit andere teams na overleg kunt “lenen”.

- Elk team dient te worden begeleid door tenminste één volwassene. Sommige toernooien eisen ook dat er een fluiter per         team geleverd moet worden.

Let bij de keuze voor een toernooi erop:

- Of de competitie voor je team al is geëindigd (dus geen inhaalwedstrijden meer).

- Of er voldoende spelers aanwezig zullen zijn en mee zullen doen in verband met feestdagen, lange weekenden,     aankomende proefwerkperiodes etc.

Veel plezier !