senioren_algemeen

Wedstrijdsecretaris senioren:

Dhr. Herman Kist

tel: 071- 5613716

Senioren, Veteranen en Trimhockey:

Op zondag heeft Forescate Dames en Heren teams in de KNHB Senioren en Veteranen competitie.
Op dinsdagochtend speelt een Veterinnenteam in de KNHB competitie.
Daarnaast heeft Forescate vele trimhockeyers die spelen op doordeweekse ochtenden of avonden en niet meespelen in competitieverband. Zie voor uitgebreide informatie over trimhockey op Forescate elders op deze site of (klik hier voor directe link).

Voor het seizoen 2014-2015 zijn er op zondag 4 dames seniorenteams, 3 heren seniorenteams, 2 dames veteranen- en 2 heren veteranenteams. Op dinsdag speelt zoals eerder aangegeven een dames veterinnenteam.

Zie voor een overzicht van de klassenindelingen van de competitieteams het tabblad "teams” op deze site

Dames 1 en Heren 1:

Deze teams vallen in de categorie "Kaderteams”.
Verantwoordelijk bestuurslid is Dominique Lingeman ([email protected])

Overige Teams:
De overige teams zijn onze "Niet kaderteams, verantwoordelijk bestuurslid is Jan-Marc Verlinden ([email protected]).

Senioren, Veteranen en Trimhockey:
Met ingang van seizoen 2014-2015 is de Senioren-, Veteranen- en Trimcommissie opgesplitst in 2 commissies:
- Seniorencommissie,
- Veteranen- / Trim-commissie.
Beide commissies resorteren onder het bestuurslid verantwoordelijk voor HTZ senioren, veteranen-, trimhockey en arbitrage, Jan Marc Verlinden.

Senioren commissie:

De Seniorencommissie stelt zich ten doel om meer gezelligheid te creeeren op de zondag, met name als H1 en D1 NIET thuis spelen.

Deze doelstelling wordt bereikt door:
- Actief te communiceren met de achterban om bestaande teams te handhaven;
- Actief te werven bij de A-leden en studenten;
- Interactie te promoten tussen kader- en niet kader-teams;
-Terugkoppelen van bevindingen met advies naar het bestuur.

De Senioren-commissie is bereikbaar via email op: [email protected]

Veteranen-/ Trim-commissie:
De Seniorencommissie stelt zich ook ten doel om meer gezelligheid te creeeren op de zondag.

Deze doelstelling wordt bereikt door:
- Actief te communiceren met de achterban om bestaande teams te handhaven;
- Actief te werven bij trimhockeyers en senioren die de leeftijd van 35 gaan bereiken;
-Terugkoppelen van bevindingen met advies naar het bestuur.

De Veteranen- /Trim-commissie is bereikbaar via email op: [email protected]