VACATURES NIEUWE SEIZOEN

Voor het nieuwe seizoen zijn we op zoek naar trainers voor de senioren (incl. trimhockey), voor de junioren en voor onze selectieteams.

Op dit moment vinden verschillende gesprekken plaats met huidige trainers en trainers van buitenaf.
Als je enthousiast bent, je het trainersvak wil leren, 1 of meerdere trainingen in de week wil geven, mail dan naar [email protected].

Veel trainers hebben via hun lijntrainer al laten weten dat ze door willen gaan of willen stoppen. Deze informatie is voor ons voor groot belang om te zorgen dat elk team een goede trainer krijgt.

Behalve trainers zijn we ook op zoek naar lijntrainers.
Dit zijn trainers die een groep trainers aansturen, op het veld helpen bij de training, communicatie met de coaches voor hun rekening nemen en het technisch beleid van de club vertalen naar oefeningen, periodeplannen en jaarplan.
Een lijntrainer beschikt over minimaal HT2-opleiding of soortgelijks en/of is in staat om trainers te begeleiden en individuele spelers te verbeteren.

We starten aan het begin van volgend seizoen met een HT2-elftal opleiding op de club (want de start van de opleiding bij andere hockeyclub is niet van de grond gekomen). Voor deze opleiding hebben 5 mensen zich reeds gemeld, maar ik zou graag meer aanmeldingen krijgen. De enthousiastelingen kunnen zich aanmelden bij Esmeralda via [email protected]

Ik hoop op veel aanmeldingen want samen maken we de club beter!

grtz
Esther