Zaalhockey: Let op mogelijke afgelastingen

Beste zaalhockeyers,

Als we het weerberichten mogen geloven staat ons komend weekeinde de nodige kou en sneeuw te wachten .

In hoeverre dit gevolgen heeft voor de verkeerssituatie in het district Zuid-Holland en dus voor het al of niet doorgaan van zaalhockeywedstrijden is nog niet te voorzien.

Lokaal kunnen de situaties natuurlijk soms erg uiteenlopen.

De komende dagen zullen de weers- en verkeersberichten door de KNHB nauwlettend worden gevolgd om, als de situatie daartoe aanleiding geeft, direct te kunnen handelen.

Om alle belanghebbenden zo snel mogelijk te bereiken zullen wij binnen Forescate altijd proberen om berichten van algehele competitie-afgelasting z.s.m. op de homepagina van de Forescate-site te plaatsen.

Maar ons ledensysteem "LISA" geeft ook de mogelijkheid om in incidentele afgelastingen direct naar de betroffen teams te mailen (niet altijd worden immers gelijk ALLE wedstrijden afgelast).

Kijk dus de komende dagen ook even regelmatig in uw mailbox welke u bij de club hebt aangemeld.

Na het inloggen op de Forescate-site (met uw persoonlijke inlogcode) kunt u in de linkerkolom onder het kopje “instellingen”  klikken om uw persoonlijke gegevens en dus ook het bij de club bekende e-mailadres te controleren en desgewenst wijzigen.

Zo lang de KNHB wedstrijden niet afgelast op grond van slecht weer gaan deze gewoon door en zijn verenigingen verplicht de vastgestelde wedstrijden te spelen.

Indien men in zo een geval om redenen van persoonlijke veiligheid besluit om niet op weg te gaan voor het spelen van wedstrijden, dan is dit voor eigen verantwoordelijkheid van de beslisser(s), en zal team betreffende team dat niet voor deze wedstrijd opkomt of als de wedstrijd niet tijdig kan beginnen omdat een team te laat aanwezig is, volgens het KNHB reglement beboet worden en/of punten in mindering krijgen.

Voor de betreffende artikelen uit het Bondsreglement 2009 verwijzen wij liefhebbers naar de KNHB-site.