Piet Hein Reidsma nieuwe materiaalbeheerder
De binnen Forescate zeer bekende Piet Hein Reidsma wordt met ingang van heden de nieuwe materiaalbeheerder van Forescate als opvolger van Constantijn Schaap, die deze werkzaamheden jaren op prima wijze heeft verricht. Piet Hein heeft nauwelijks introductie nodig, want hij loopt, enkele seizoenen uitgezonderd, al een leven lang bij onze club rond.

Wie Piet Hein zegt, zegt keepen. Dat is zijn passie en dat is ook terug te zien aan zijn kinderen. Zaterdag 24 mei was Piet Hein al druk bezig met een inventarisatie van al het keepersmateriaal op de club. We zijn erg blij dat we in een man als Piet Hein een uitstekende opvolger hebben kunnen vinden voor Constantijn. Prachtig dat deze clubmensen hun steentje bijdragen binnen de organisatie van onze club. Goed voorbeeld, doet vaak goed volgen !

Jelle Raap